
Objave
Martin Garrix nov svetovni ambasador znamke JBL

“JBL mi je že nekaj časa priljubljena znamka, zato sem zelo navdušen, da se lahko zdaj imenujem svetovni ambasador njihove blagovne znamke,” je dejal Martin Garrix. “Ker sem vedno obkrožen z glasbo, tega kreativnega sodelovanja res nisem mogle zavrniti!“
»Vidimo lahko, kako Martinovo navdušenje, zagnanost in energija spravljajo množice v evforijo. V JBL ustvarjamo in delimo enake vrednote, ki jih dosežemo z zagotavljanjem izkušenj in najboljšega zvoka, ki povezuje ljudi po vsem svetu,« je povedal Ralph Santana, direktor trženja pri podjetju HARMAN. »Veseli smo, da imamo Martina za ambasadorja. Prinaša energijo, ki bo povezala in navdušila naše JBL oboževalce po vsem svetu.«
O JBL
JBL ustvarja neverjeten zvok, ki oblikuje najbolj epske trenutke v življenju. Od ikoničnih dogodkov, kot so Woodstock in koncerti na prizorišču Madison Square Garden, do iger na stadionu Yankee in potovanj ob koncu tedna, JBL dviguje izkušnje poslušalcev z večkrat nagrajenim zvokom, ki jim omogoča, da kar najbolje izkoristijo vsak trenutek.JBL je s 75 leti neprekosljive strokovne sposobnosti in vodilnimi inovacijami v panogi združil drzno vizijo prihodnosti s pomočjo strasti in talentov inženirjev in oblikovalcev po vsem svetu. JBL-jev prepoznaven profesionalen zvko (ang. Signature Professional Sound) je vodilna tehnologija, ki poganja večje prireditve pop kulture, blagovna znamka pa je sodelovala tudi z vrhunskimi svetovnimi talenti na področju glasbe, športa in e-športa.