Vrtni stol ARIA z blazinami, bianco-lime

169,90  z DDV

Po naročilu: 2 - 7 tednov

Šifra: NAR-307420 Kategoriji: ,

Poštnina

Blagovna znamka

Nardi vrtno pohištvo za gostinstvo

Nardi vrtno pohištvo za gostinstvo je v ospredju svoje dejavnosti, predvsem zato, ker si prizadeva predvideti in zadovoljiti zahteve trga ter zagotoviti stalno izboljšanje svojega sistema vodenja kakovosti. Slednje je ključno za ohranjanje visoke ravni zadovoljstva strank.
Ustvarite svoj mali raj na prostem s našim vrtnim pohištvom!

Ustvarite svoj mali raj na prostem s našim vrtnim pohištvom!

Nardi - Analiza konteksta in upravljanje s tveganji

V podjetju Nardi se zavedajo pomena upravljanja s tveganji. Zato sistematično preučujejo notranje in zunanje vidike, ki lahko vplivajo na njihove procese, ter načrtujejo ukrepe za obravnavo tveganj in priložnosti. Zagotavljajo tudi skladnost z varnostnimi predpisi, kar vključuje vzdrževanje učinkovitega organizacijskega in varnostnega modela.

Zadovoljstvo strank/potrošnikov

Nardi SpA postavlja zadovoljstvo strank in potrošnikov na prvo mesto. Prepričani so, da je to ključno za dolgoročno zvestobo strank.

Varnost in funkcionalnost Nardi vrtnega pohištva

Za ohranjanje zaupanja strank je izjemnega pomena, da so izdelki varni in funkcionalni. Vsak nov izdelek se temeljito preizkusi, da se zagotovi njegova stabilnost, varnost in funkcionalnost.

Kakovost Nardi surovin in komponent

Pri Nardiju skrbno izbirajo surovine in komponente za svoje izdelke, pri čemer pazijo na njihovo tehnično ustreznost in estetski videz ter spoštovanje okolja.

Vključevanje dobaviteljev/poddobaviteljev

Sodelovanje z dobavitelji Meganakupek in poddobavitelji je ključno za doseganje visokih standardov kakovosti. Vsi morajo delovati v skladu s politiko kakovosti in zahtevanimi standardi.

Vključenost in sodelovanje osebja

Pri Nardiju se zavedajo, da je uspeh odvisen od angažiranosti njihovega osebja. Zato spodbujajo sodelovanje in zagotavljajo ustrezno usposabljanje za ključne funkcije.

Nardi podpora za doseganje ciljev

Vodstvo se zavzema za stalno izboljševanje kakovosti izdelkov. Vsako leto določi nove cilje in ukrepe za njihovo dosego, pri čemer posebno pozornost namenja organizacijskim vidikom.

Nardi vrtno pohištvo

Nardi na Meganakupek.si je v ospredju industrije, saj si prizadeva za stalno izboljševanje kakovosti in zadovoljstvo strank. Njihova predanost kakovosti je ključna za njihov uspeh na trgu.Nardi SpA si zastavlja visoke cilje, ki so usmerjeni v izpolnjevanje zahtev trga ter zagotavljanje kakovosti in zadovoljstva strank. Pomembno je, da podjetje sledi najnovejšim trendom in standardom ter nenehno izboljšuje svoje procese.

Stalna inovacija in tehnološko posodabljanje

Podjetje Nardi že vrsto let vlagajo v tehnološko posodabljanje svojih izdelkov in proizvodnih procesov. Zavedajo se, da je ključno biti korak pred konkurenco in ponuditi strankam najnovejše in najboljše izdelke. Zato nenehno spremljajo inovacije na področju materialov, oblikovanja in proizvodnih metod.

Vzdrževanje visokih standardov kakovosti

Za Nardi SpA je ključno, da ohranjajo visoke standarde kakovosti pri vseh svojih izdelkih. To dosežejo z natančnim nadzorom kakovosti v vseh fazah proizvodnje, od izbire surovin do končnega izdelka. Vsak izdelek mora izpolnjevati stroge standarde varnosti, zanesljivosti in funkcionalnosti.

Povezovanje z deležniki in strankami

Podjetje Fluence in Nardi se zaveda pomena sodelovanja z deležniki in strankami pri doseganju skupnih ciljev. Redno komunicirajo z dobavitelji, poddobavitelji in strankami ter upoštevajo njihove povratne informacije in potrebe. Tako lahko prilagodijo svojo proizvodnjo in izdelke glede na spremembe na trgu in pričakovanja strank.

Trajnostni razvoj in skrb za okolje

Nardi SpA se zavzema za trajnostni razvoj in odgovorno ravnanje z okoljem. Pri izbiri surovin in proizvodnih procesov pazijo na minimalen vpliv na okolje ter se trudijo zmanjšati odpadke in emisije. S svojimi izdelki želijo prispevati k boljšemu okolju in trajnostnemu razvoju družbe.

Neprestano izobraževanje in razvoj zaposlenih

V podjetju se zavedajo, da so zaposleni ključni za uspeh. Zato redno izvajajo izobraževanja in usposabljanja, da ohranjajo visoko raven znanja in spretnosti svojega osebja. Le tako lahko zagotovijo kakovostno in učinkovito proizvodnjo ter zadovoljstvo strank.

Nardi sklepna misel

Nardi ostaja zvest svojim ciljem in vrednotam ter si nenehno prizadeva za izboljšanje svojih izdelkov in procesov. Zavzemajo se za visoke standarde kakovosti, trajnostni razvoj ter zadovoljstvo strank in deležnikov. S svojim pristopom kakovosti in inovativnosti ostajajo vodilno podjetje na svojem področju.https://www.youtube.com/watch?v=z-CZqCc83gQ&ab_channel=Meganakupek-Spletnonakupovanje

NAČINI PLAČILA IN DOSTAVE

Z veseljem odgovorimo na vsa vprašanja, ki bi jih imeli o načinih plačila in o ceni in času dostave.

Na voljo smo od: Ponedeljka do Sobote od 09:00 to 20:00

Načini plačila

  • Plačilne kartice: VISA, MasterCard, Maestro, Diners club kartico na obroke
    Plačila so možna z vsemi kreditnimi in plačilnimi karticami.

    Kreditne kartice: VISA, MasterCard, Maestro, Diners club kartico na obroke
    Plačila so možna z vsemi kreditnimi in plačilnimi karticami.

    Mastercard - Visa - Maestro

    Nakup na obroke preko spleta z Leanpay, mastercard, visa

     V naši trgovini vam ponujamo priročne možnosti plačila na obroke preko različnih načinov. Če želite olajšati nakupovanje, sprejemamo plačila s karticami Diners, Visa, Mastercard ter tudi preko storitve PayPal. Za vse, ki imate kartico Diners, Visa ali Mastercard, vam omogočamo, da svoj nakup razdelite na več obrokov, kar vam lahko olajša finančno breme. Ob plačilu s katero koli od teh kartic boste prejeli možnost izbire števila obrokov, ki vam najbolj ustreza, in tako prilagodili plačilo svojim potrebam. Postopek je enostaven in varen, saj boste prejeli jasna navodila za zaključek plačila na obroke. Poleg tega omogočamo tudi plačila preko sistema PayPal, ki je znan po svoji zanesljivosti in enostavnosti. Če imate PayPal račun, lahko preprosto izberete to možnost ob zaključku nakupa in se prijavite v svoj račun, da izvedete plačilo. S PayPalom imate tudi možnost izbire plačila na obroke, če je to primerno za vas. Vedno se trudimo, da bi našim strankam omogočili prijetno nakupovalno izkušnjo, zato smo vpeljali različne možnosti plačila na obroke. Tako boste lahko uživali v izdelkih, ki jih želite, hkrati pa prilagodili plačilo svojim finančnim zmožnostim. Ne glede na to, ali se odločite za plačilo s kartico Diners, Visa, Mastercard ali preko sistema PayPal, vam zagotavljamo varno in zanesljivo izvedbo plačila. Nakupi na obroke preko speta z diners - diners club kartica

  • PayPal Plačila s PayPal Plačila s PayPal
  • Gotovina (plačilo po povzetju) - Gls, Pošta Slovenije, lastna dostava pohištva
  • Plačilo s kreditno kartico ali plačilno kartico (plačilo po povzetju) Gls, Pošta Slovenije

    Nakupi na obroke:

  • Summit Leasing
  • Diners Club
  • Leanpay
  • Visa
  • Master Card
  • Nlb

V naši trgovini vam ponujamo priročne možnosti plačila na obroke preko različnih načinov.

Če želite olajšati nakupovanje, sprejemamo plačila s karticami Diners, Visa, Mastercard ter tudi preko storitve PayPal.

Za vse, ki imate kartico Diners, Visa ali Mastercard, vam omogočamo, da svoj nakup razdelite na več obrokov, kar vam lahko olajša finančno breme. Ob plačilu s katero koli od teh kartic boste prejeli možnost izbire števila obrokov, ki vam najbolj ustreza, in tako prilagodili plačilo svojim potrebam. Postopek je enostaven in varen, saj boste prejeli jasna navodila za zaključek plačila na obroke.

Poleg tega omogočamo tudi plačila preko sistema PayPal, ki je znan po svoji zanesljivosti in enostavnosti. Če imate PayPal račun, lahko preprosto izberete to možnost ob zaključku nakupa in se prijavite v svoj račun, da izvedete plačilo. S PayPalom imate tudi možnost izbire plačila na obroke, če je to primerno za vas.

Vedno se trudimo, da bi našim strankam omogočili prijetno nakupovalno izkušnjo, zato smo vpeljali različne možnosti plačila na obroke. Tako boste lahko uživali v izdelkih, ki jih želite, hkrati pa prilagodili plačilo svojim finančnim zmožnostim. Ne glede na to, ali se odločite za plačilo s kartico Diners, Visa, Mastercard ali preko sistema PayPal, vam zagotavljamo varno in zanesljivo izvedbo plačila.

Vabljeni, da obiščete našo trgovino in izkoristite eno od naših priročnih možnosti plačila na obroke. Veselimo se vašega obiska in vam želimo prijetno nakupovanje!

Načini dostave

1. DOSTAVA:

  • 4,85 € za paketno pošiljko
  • Več paketov se zaračuna po ceniku Pošte Slovenije ali do 40kg po ceniku GLS Dostavne službe.
  • 40,00 € za pošiljko na paleti.
  • 80,00 € dostava več palet ali tovora (ceno dostave vam izračunamo naknadno po ceniku Pošte Slovenije).
  • Dostava na hrvaško po ceniku: Gls, Pošta Slovenije

Pri kombinaciji paketne pošiljke in pošiljke na paleti vam naknadno sporočimo točen znesek dostave - Lahko je tudi brezplačna dostava.

2. OSEBNI PREVZEM:
Naročene izdelke lahko glede na razpoložljivost osebno prevzamete v rednem delovnem času izbranega skladišča. Pri osebnem prevzemu v skladišču - Na pokličite za točen naslov, kajti skladišča imamo po celotni sloveniji.

Rezervacija in naročilo v spletni trgovini.

  1. Rezerviraj željeni izdelek (z gumbom "Dodaj v košarico". Vseh izdelkov ni mogoče rezervirati).
  2. 2.
    Na seznamu spletne trgovine Meganakupek.si preveri razpoložljivost izdelka.
  3. 3.
    Izpolni in pošlji obrazec - (zaključi naročilo) - V 72 urah dobite odgovor o prejemu naročila in da se izdelek pripravlja za pošiljanje.
  4. 4.
    V roku 48 ur s številko naročila ali imenom in priimkom plačate ter prevzamete rezervirano blago.

Kontakt

Imate dodatna vprašanja? Z veseljem vam pomagamo.

    Hej! Izberi si izdelek in ga dodaj v košarico.

    Da bo tudi montaža vašega pohištva potekala brez težav, lahko pri Meganakupek.si na vašo željo poskrbi za dostavo in montažo. Naši svetovalci vam bodo z veseljem predstavili vse možnosti.
    Storitev montaže je na voljo samo za spletne nakupe pri katerih se dogovorimo o montaži!

    1. USKLADITEV TERMINA

    Po nakupu vašega pohištva boste najprej prejeli klic, v katerem boste določili svoj želeni datum dostave in montaže.

    2. DOLOČITEV URE PRIHODA

    Na dan dostave vam bo naša ekipa sporočila točno uro prihoda.

    3. DOSTAVA

    Naši zaposleni vam dobavljeno pohištvo ne dostavijo v stanovanje. Razen v primeru doplačila 25,00 €

    4. MONTAŽA

    Če ste se odločili, za storitev dostave in montaže, vam bodo naši usposobljeni serviserji z veseljem sestavili pohištvo.

    Storitev montaže je na voljo samo za spletne nakupe pri katerih se dogovorimo o montaži!

    5. ČISTOČA

    Naši tehniki pred odhodom odstranijo embalažni material in vse ostale ostanke.

    6. ODVOZ STAREGA POHIŠTVA

    Pri nakupu pohištva vam omogočamo odvoz starega pohištva enake vrste in količine. Za podrobnosti se pozanimajte pri svetovalcih v naši spletni trgovini.

    Storitev odvoza starega pohištva je na voljo samo za spletne nakupe po predhodnem dogovoru!

    [/vc_column][/vc_row]

    Najnovejši prispevki na blogu

    Navdihi za opremo in dizajn vašega doma ali pisarne. Več na blogu!