Domov » Trgovina » Nardi vrtno pohištvo

Prikazovanje 1–34 od 592 rezultatov

Vrtna miza Alloro 210 Tortora/Bianco

614,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Ležalnik ALFA – bianco/beige

169,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Ležalnik ALFA – bianco/blu

169,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Blazina za vrtni stol TRILL, grafite

44,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Vrtna miza RIO ALU 140 raztegljiva-bianco

869,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Vrtni stol STACK MINI

49,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Ležalnik EDEN, tortora

134,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Ležalnik ATLANTICO antracite – celeste

229,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Ležalnik ATLANTICO tortora-bianco

229,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Ležalnik ATLANTICO tortora-deserto

229,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Ležalnik ATLANTICO tortora-agave

229,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Ležalnik ATLANTICO tortora-celeste

229,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Atlantico bianco-bianco

229,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Atlantico bianco-tortora

229,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Atlantico bianco-celeste

229,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Hrbtna blazina Komodo-canvas

109,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Hrbtna blazina Komodo-giungla

109,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Hrbtna blazina Komodo-avocado

109,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Hrbtna blazina Komodo-ghiaccio

109,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Hrbtna blazina Komodo-adriatic

109,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Hrbtna blazina Komodo-grigio

74,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Hrbtna blazina Komodo-rosa quarzo

74,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Stranska blazina KOMODO-canvas

99,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Stranska blazina KOMODO-giungla

99,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Stranska blazina KOMODO-avocado

99,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Stranska blazina KOMODO-ghiaccio

99,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Stranska blazina KOMODO-adriatic

99,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Stranska blazina KOMODO-grigio

74,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Stranska blazina KOMODO-rosa quarzo

74,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Naslon za hrbet KOMODO-agave

54,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Naslon za hrbet KOMODO-tortora

54,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Naslon za hrbet KOMODO-antracite

54,90  z DDV
Poštnina

Blagovna znamka

Nardi vrtno pohištvo za gostinstvo

Nardi vrtno pohištvo za gostinstvo je v ospredju svoje dejavnosti, predvsem zato, ker si prizadeva predvideti in zadovoljiti zahteve trga ter zagotoviti stalno izboljšanje svojega sistema vodenja kakovosti. Slednje je ključno za ohranjanje visoke ravni zadovoljstva strank.

Ustvarite svoj mali raj na prostem s našim vrtnim pohištvom!

Ustvarite svoj mali raj na prostem s našim vrtnim pohištvom!

Nardi – Analiza konteksta in upravljanje s tveganji

V podjetju Nardi se zavedajo pomena upravljanja s tveganji. Zato sistematično preučujejo notranje in zunanje vidike, ki lahko vplivajo na njihove procese, ter načrtujejo ukrepe za obravnavo tveganj in priložnosti. Zagotavljajo tudi skladnost z varnostnimi predpisi, kar vključuje vzdrževanje učinkovitega organizacijskega in varnostnega modela.

Zadovoljstvo strank/potrošnikov

Nardi SpA postavlja zadovoljstvo strank in potrošnikov na prvo mesto. Prepričani so, da je to ključno za dolgoročno zvestobo strank.

Varnost in funkcionalnost Nardi vrtnega pohištva

Za ohranjanje zaupanja strank je izjemnega pomena, da so izdelki varni in funkcionalni. Vsak nov izdelek se temeljito preizkusi, da se zagotovi njegova stabilnost, varnost in funkcionalnost.

Kakovost Nardi surovin in komponent

Pri Nardiju skrbno izbirajo surovine in komponente za svoje izdelke, pri čemer pazijo na njihovo tehnično ustreznost in estetski videz ter spoštovanje okolja.

Vključevanje dobaviteljev/poddobaviteljev

Sodelovanje z dobavitelji Meganakupek in poddobavitelji je ključno za doseganje visokih standardov kakovosti. Vsi morajo delovati v skladu s politiko kakovosti in zahtevanimi standardi.

Vključenost in sodelovanje osebja

Pri Nardiju se zavedajo, da je uspeh odvisen od angažiranosti njihovega osebja. Zato spodbujajo sodelovanje in zagotavljajo ustrezno usposabljanje za ključne funkcije.

Nardi podpora za doseganje ciljev

Vodstvo se zavzema za stalno izboljševanje kakovosti izdelkov. Vsako leto določi nove cilje in ukrepe za njihovo dosego, pri čemer posebno pozornost namenja organizacijskim vidikom.

Nardi vrtno pohištvo

Nardi na Meganakupek.si je v ospredju industrije, saj si prizadeva za stalno izboljševanje kakovosti in zadovoljstvo strank. Njihova predanost kakovosti je ključna za njihov uspeh na trgu.

Nardi SpA si zastavlja visoke cilje, ki so usmerjeni v izpolnjevanje zahtev trga ter zagotavljanje kakovosti in zadovoljstva strank. Pomembno je, da podjetje sledi najnovejšim trendom in standardom ter nenehno izboljšuje svoje procese.

Stalna inovacija in tehnološko posodabljanje

Podjetje Nardi že vrsto let vlagajo v tehnološko posodabljanje svojih izdelkov in proizvodnih procesov. Zavedajo se, da je ključno biti korak pred konkurenco in ponuditi strankam najnovejše in najboljše izdelke. Zato nenehno spremljajo inovacije na področju materialov, oblikovanja in proizvodnih metod.

Vzdrževanje visokih standardov kakovosti

Za Nardi SpA je ključno, da ohranjajo visoke standarde kakovosti pri vseh svojih izdelkih. To dosežejo z natančnim nadzorom kakovosti v vseh fazah proizvodnje, od izbire surovin do končnega izdelka. Vsak izdelek mora izpolnjevati stroge standarde varnosti, zanesljivosti in funkcionalnosti.

Povezovanje z deležniki in strankami

Podjetje Fluence in Nardi se zaveda pomena sodelovanja z deležniki in strankami pri doseganju skupnih ciljev. Redno komunicirajo z dobavitelji, poddobavitelji in strankami ter upoštevajo njihove povratne informacije in potrebe. Tako lahko prilagodijo svojo proizvodnjo in izdelke glede na spremembe na trgu in pričakovanja strank.

Trajnostni razvoj in skrb za okolje

Nardi SpA se zavzema za trajnostni razvoj in odgovorno ravnanje z okoljem. Pri izbiri surovin in proizvodnih procesov pazijo na minimalen vpliv na okolje ter se trudijo zmanjšati odpadke in emisije. S svojimi izdelki želijo prispevati k boljšemu okolju in trajnostnemu razvoju družbe.

Neprestano izobraževanje in razvoj zaposlenih

V podjetju se zavedajo, da so zaposleni ključni za uspeh. Zato redno izvajajo izobraževanja in usposabljanja, da ohranjajo visoko raven znanja in spretnosti svojega osebja. Le tako lahko zagotovijo kakovostno in učinkovito proizvodnjo ter zadovoljstvo strank.

Nardi sklepna misel

Nardi ostaja zvest svojim ciljem in vrednotam ter si nenehno prizadeva za izboljšanje svojih izdelkov in procesov. Zavzemajo se za visoke standarde kakovosti, trajnostni razvoj ter zadovoljstvo strank in deležnikov. S svojim pristopom kakovosti in inovativnosti ostajajo vodilno podjetje na svojem področju.