LG OLED TV osvojil četrti naslov spopada televizijskih sprejemnikov dogodka CE Week
Model LG E7 z izjemno tanko zasnovo Picture-on-Glass OLED je osvojil tri nagrade za izjemno kakovost slike in zmogljivost.
Montessori materiali je razvila Maria Montessori – italijanska zdravnica, učiteljica, filozofinja in dobrodelnica. Najbolj je bila znana po metodi poučevanja otrok od rojstva, pa vse do poti v odraslost.
Metoda Montessori je bila za njene čase zelo napredna, vendar je v uporabi še danes, oziroma je v uporabi čedalje bolj.
Montessori je spontano početje otrok pripeljalo do novih spoznanj o otroškem vedenju in učenju. Otroci čutijo potrebo po ponavljanju, saj jim daje občutek varnosti. Otrok v šoli Montessori ima potrebo po redu in čistoči, saj predmet, ki ga je uporabljal, lepo pospravi na svoje mesto na polici.
Material Montessori daje otroku občutek za red in z njim otroci spoznavajo odnose in zakone, ki so prisotni v življenju. Vsi Montessori materiali so narejeni iz naravnih snovi z določenim namenom. Obstaja samo ena vrsta enega montessori materiala. Tako se otroci naučijo čakati, da pridejo do željenega materiala. Osnova za pravilen razvoj otroka so prilagojeno okolje, učitelj kateri usmerja otroka v interakciji z okoljem in materialom, ter materiali Montessori.
Pri Montessori so verjeli, da se otroci učijo bolje, če so resnično zainteresirani za predmet, igro ali montessori material. Njihova naravna radovednost pomeni, da so pripravljeni skozi igro ali s spodbudo narediti vse sami. Gradivo Montessori temelji na Montessori izobraževalnih metodah in spodbuja njihovo željo po učenju. Spodbujajo domišljijo, povečujejo zaznavanje okolja in ustvarjajo željo poučenju in odkrivanju. Navdihujejo otroke, da so natančni in iščejo nekaj posebnega. Verjamemo v otrokove prednosti, na njih je, da odkrijejo svoje posebne talente in sposobnosti skupaj z nami in vami.
Montessori materiali dajejo otroku osnovo za red in prek njega otroci spoznavajo odnose in zakone, ki so prisotni v življenju. Ves material je narejen iz naravnih snovi in z določenim namenom. Obstaja samo ena vrsta enega materiala. Tako se otroci naučijo čakati, da pridejo do želenega materiala. Material Montessori se deli na pet osnovnih področij:
Bodisi v jamah ali v mestih ostaja pripovedovanje zgodb najbolj prirojena in najpomembnejša oblika komunikacije.
Vsi pripovedujemo zgodbe. Zgodba vašega dne, zgodba vašega življenja, trači na delovnem mestu, grozote v novicah. Naši možgani so težko vezani na razmišljanje in izražanje z začetkom, sredino in koncem.
Tako razumemo svet.
Pripovedovanje zgodb je najstarejša oblika poučevanja. Povezal je zgodnje človeške skupnosti in otrokom dal odgovore na največja vprašanja stvarstva, življenja in posmrtnega življenja. Zgodbe nas opredeljujejo, oblikujejo, nadzorujejo in ustvarjajo. Vsaka človeška kultura na svetu ni pismena, toda vsaka posamezna kultura pripoveduje zgodbe.
Montessori igrače so oblikovane na način, da otroka spodbudimo k samostojnosti, raziskovanju in razumevanju vsega, kar se dogaja okoli njega. Zato te igrače niso popolne, se tudi ne premikajo same in ne oddajajo zvokov, saj s tem otroka ne vključijo v igro, želimo pa doseči razvojni učinek.
obstajajo pa že nekje 100let. Značilnost razvoja teh igrač je, da se ne ukvarja toliko s teoretičnimi stališči, marveč se oblikuje z delom v praksi.
Montessori materiali se lahko kupijo tudi posamezno in s tem omogočijo staršem, da igračo sami sestavijo, morda celo otrok. Kreativnost teh igrač omogoča, da se otroci bolje razvijajo, ustvarjajo in kreativno razmišljajo.
Materiali in igrače Montessori se razlikujejo po starostnih skupinah, tako da so razdeljene po težavnosti in se prilagodijo otrokovemu razvoju.
Otroci skozi igro pridobijo dragocene izkušnje, ki jim omogočajo odraščanje in razvoj. Montessori materiali zato ponujajo izobraževalna gradiva, ki z aktivnim, praktičnim učenjem učinkovito spodbujajo razvoj otrok.
Otroci si zaslužijo, da razvijejo svoj polni potencial. Ustrezna predšolska priprava in osredotočenost na posamezne talente vsakega otroka in njegove osebne rezultate pomagajo doseči te cilje. Montessori materiali so zato razvrščeni v različne in jasne učne cilje in veščine. Vsi izdelki temeljijo na mednarodnih standradih za učne načrte, cilje in spretnosti.
Montessori materiali se vrtijo okoli vsakdanjih situacij. Povezovanje iger z običajnimi predmeti otrokom pomeni, da je učenje naravno. Najboljše izobraževanje za majhne otroke je spodbujanje njihovega naravnega razvoja. Zanje to učenje spremeni v izkušnjo, ki jo lahko uporabljajo do konca življenja.
Pri oblikovanju pohištva za najmlajše, torej dojenčke, so Montessori oblikovalci upoštevali nekaj pomembnih dejavnikov. Pohištvo Montessori mora tako služiti otrokovi neodvisnosti in mora omogočiti otroku, da se počuti varnega. Montessori materiali so morda videti preprosti, vendar so natančno zasnovani na podlagi let opazovanja, eksperimentiranja in preučevanja. Vsi materiali podpirajo otrokovo potrebo po namenskih dejavnostih. Otroci tako postopoma razkrivajo lastnosti, kot so močna koncentracija, natančno gibanje, občutek za red, samodisciplina in spoštovanje do drugih.
Ko otroci pridejo na svet, je njihova prva naloga prilagajanje svojemu okolju, tako da postanejo član človeške skupine, ki ji edinstveno pripadajo. Z leti se tako to vedno bolj krepi, zato je pomembno, da se otroci razvijajo na različnih področjih, kar Montessori materiali tudi omogočajo.
Pri teh letih so otroci že pripravljeni na bolj zapletene Montessori materiale, zato se postopoma večja zapletenost. Otroci tako postanejo boljši v krepitvi moči in spretnosti rok, sledenje oblik črk in številk; sčasoma tudi sami napišejo abecedo in številke. Med tem napredovanjem rastejo tudi druge veščine, kot sta branje in razumevanje. Tako Montessori materiali pripomorejo k učenju in razumevanju, še preden gre otrok v šolo.
“Rast ni le harmonično povečanje velikosti, ampak preobrazba.” – Maria Montessori
Pri oblikovanju naše serije pohištva za dojenčke in malčke so bili upoštevani nekateri pomembni dejavniki. Pohištvo mora služiti otrokovi neodvisnosti in otroku omogočiti, da se počuti varnega.
Materiali za malčke so lahko videti preprosti, vendar so natančno zasnovani na podlagi dolgoletnih opazovanj, eksperimentov in študij. Vsi materiali podpirajo otrokovo potrebo po namenski dejavnosti.
Otroci postopoma razkrivajo lastnosti, kot so intenzivna koncentracija, natančno gibanje, občutek reda, samodisciplina in spoštovanje drugih. Vzdušje je pozitivno, podporno in nekonkurenčno, kar jim daje očitno veselje pri “delu”.
Montesori Materiali za malčke so lahko videti preprosti, vendar so natančno zasnovani na podlagi dolgoletnih opazovanj, eksperimentov in študij. Vsi materiali podpirajo otrokovo potrebo po namenski dejavnosti.
Montesori Pohištvo mora služiti otrokovi neodvisnosti in otroku omogočiti, da se počuti varnega. Pri oblikovanju naše serije pohištva za dojenčke in malčke so bili upoštevani nekateri pomembni dejavniki kot so naravni material in način oblikovanja izdelka.
Kakovostni in skrbno oblikovani materiali za malčke so lahko videti preprosti, vendar so natančno zasnovani na podlagi dolgoletnih opazovanj, eksperimentov in študij. Vsi Montessori materiali podpirajo otrokovo potrebo po namenski dejavnosti in učenju.
Še nimate računa?
Ustvari račun